Оглавление блога

суббота, 12 июля 2014 г.

Я бачив Цар-Дзвін та Цар-Гармату



Скільки це забере у мене часу?
Долго туда ехать?
Гадаю, вам вистачить 15 хвилин.
Минут 15.
Де знаходиться найближча трамвайна (автобусна, тролейбусна) зупинка?
Где здесь трамвайная остановка?
Це далеко звідси?
Далеко отсюда?
Зовсім близько. Вам треба лише перейти на другий бік вулиці.
Да вот, на той стороне улицы.
У мене немае дрібних грошей. У вас буде здача з карбованця?
Мелочи нет. С рубля сдача будет?
Звичайно.
Без проблем.
Постороніться, будь ласка, ви заважаєте проходити.
Разрешите пройти.
Я проїхала свою зупинку.
Проспала свою остановку.
Чи метро йде до річкового вокзалу?
А метро до речного вокзала доходит?
Ви дістанетесь туди на метро за 10 хвилин.
На метро - 10 минут.
Де знаходиться найближча станція метро?
А где ближайшая станция?
За два квартали звідси.
Два квартала отсюда.
Мені треба дістатися до аеропорту вчасно.
Опаздываю в аэропорт.
Давайте візьмемо таксі.
Возьмем такси?
Я йду прямо і через два квартали повертаю праворуч.
Я еду прямо, а через два квартала поворачиваю направо.
Будьте уважні, переходячи вулицю.
Переходя улицу, будь осторожен.
Пам’ятайте, що вулицю можна переходити при зеленому світлі світлофора.
Только на зеленый.
Огляд визначних місць
Чи бували ви раніше в Москві?
Осмотр достопримечательностей
Вы в Москве впервые?
Так, я тут вдруге.
Нет, уже был один раз.
Що б ви порекомендували мені подивитися насамперед?
Что бы здесь такого посмотреть?
 Я б запропонував насамперед оглянути Красну площу, Кремль, Мавзолей В. І. Леніна. Потім подивіться станції метро.
Красную площадь, Кремль, Мавзолей В.И. Ленина, станции метро.
Московське метро вважається найкращим у світі.
Московское метро - самое красивое в мире.
Що справило на вас найбільше враження?
Чё впечатлило?
Стародавній Кремль з його вежами, палацами та соборами і величний Палац з’їздів, сучасна споруда із скла та сталі.
Древний Кремль, его башни, дворци и соборы, величественный дворец съездов из стекла и ж/б.
Це вулиця Горького.
Это улица Горького.
Це будинок Верховної Ради СРСР.
Это здание - Верховный Совет СССР.
Мені особливо сподобався будинок Московської міськради.
А здание Моссовета как красиво!
Я оглянув Грановиту та Оружейну палати, бачив Цар-Дзвін та Цар-Гармату.
Я посетил Грановитую и Оружейную палаты, видел Царь-колокол и Царь-пушку.

Комментариев нет :