Оглавление блога

четверг, 10 июля 2014 г.

Останні новини з Москви



Голова веде збори.
Председательствующий ведет собрание.
На порядку денному такі питання...
На повестке дня вопросы...
Яке перше питання порядку денного?
Какой первый вопрос повестки дня?
Скільки вам треба часу для доповіді?
Сколько минут вам нужно для отчета?
Є питання до доповідача?
К докладчику есть вопросы?
Я хотів би запитати.
У меня вопрос.
Переходимо до обговорення.
Переходим к обсуждению.
Хто бажає виступити?
Кто желает высказаться?
Я буду говорити дуже коротко.
Буду краток.
Я спинюся на дуже важливому питанні.
Я хотел бы остановиться на очень важном вопросе.
На цьому збори закінчуємо.
Собрание окончено.
Які гуртки (клуби) є у вашій школі?
Какие кружки работают в вашей школе?
У нас є гурток садівництва теслярської справи, туризму, бальних танців, драматичний гурток, гурток англійської розмовної мови.
Садоводческий, столярный, туристский, бальных танцев, драматический, английского разговорного.
Який гурток ти відвідуєш?
Ты в какой кружок ходишь?
Я захоплююсь рибною ловлею.
Люблю рыбачить.
Якими мовами ви читаєте?
На каких языках вы читаете?
Я можу читати українською, російською, англійською мовами.
Могу на украинском, русском и английском.
Дія відбувається...
Действие происходит...
Автор майстерно будує фабулу.
Автор искусно строит сюжет.
Образи змальовані дуже добре.
Образы действующих лиц раскрыты очень полно.
«Правда» — орган ЦК Комуністичної партії Радянського Союзу.
"Правда" - орган ЦК Коммунистической партии Советского Союза.
Вона виходить кожного дня.
Это ежедневная газета.
Газета «Морнінг Стар» -орган Комуністичної партії Великобританії.
"Морнинг Стар" - орган Коммунистической партии Великобритании.
Уранці я переглядаю ранкову пошту, ввечері читаю вечірню газету та журнали.
Утром я просматриваю утреннюю почту, вечером читаю вечернюю газету и журналы.
Я люблю дивитись по телевізору останні новини з Москви.
Обожаю смотреть по телевизору последние новости из Москвы.
У нас кімнатна антена.
У нас комнатная антенна.
Наша телевізійна антена виведена на дах.
У нас антенна установлена на крыше.
Увімкніть телевізор.
Выключить телевизор.

Комментариев нет :